Nyheter

Ofte stilte spørsmål (FAQ)

Det er ingen saker eller dokumenter på mitt skrivebord i 360. Hvor har de blitt av? Svar: Ditt skrivebord består av skrivebordsfaner som inneholder flere webdeler. Saker og dokumenter kan ligge skjult bak webdelen, hvis den er lukket. Klikk på webdelen for å se listen over saker eller dokumenter. Hvorfor har jeg så mange innsynsbegjæringer? … Les mer

En introduksjon til 360 Online (video)

00:00 To skrivebord i 360 00:15 Sidepanelet 00:48 Arkivere e-post 01:28 Søking i sidepanelet 01:34 Besvare dokument i sidepanelet 02:03 Ekspedering 02:25 360 i nettleser 02:46 Saksbehandlers skrivebord 03:14 Leders skrivebord 03:40 Funksjoner: Opprett sak/dokument/fil etc. 03:55 Søking i 360 04:37 Public 360 Hjelp

Åpningstid telefoni AKST

AKST har åpningstid på telefonen fra kl. 10-14 på hverdager. Minner om at du også kan sende saker til servicedesk

Lesetilgang under arbeidsflyt (godkjenning) i Public 360

Public 360° leveres med arbeidsflytene “Til godkjenning” og “Til gjennomgang”. I arbeidsflyter av typen «Send til godkjenning» mottar mottakerne i utgangspunktet oppgaven etter hverandre, det vil si sekvensielt, og ikke samtidig. De valgte mottakere vil automatisk tildeles rettigheter på dokumentene og filene etter hvert som de mottar oppgavene. I en sekvensiell arbeidsflyt kan det problemet … Les mer